Asiakaskeskeinen johtaminen

Tiivistelmä:

Valmennus auttaa johtajia ottamaan asiakaskeskeisyyden osaksi päätöksentekoa ja tiimien arkea. Opit, miten johtaminen voi vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria ja vaikuttaa konkreettisesti asiakaskokemukseen.

SISÄLTÖESIMERKKI:

Asiakaskeskeinen johtamisajattelu

  • Customer Centricity ja sen merkitys johtamisessa
  • Kuinka johtajan päätökset ja viestintä vaikuttavat asiakaskokemukseen

Johtaminen ja organisaatiokulttuuri

  • Miten asiakaskeskeisyys viedään osaksi organisaation kulttuuria?
  • Johtamisen rooli tiimien asiakaskeskeisyyden tukemisessa

Käytännön työkalut johtajalle

  • Asiakasdata ja palaute päätöksenteon tukena
  • Konkreettiset tavat johtaa tiimejä asiakaslähtöisesti

Hyödyt:

  • Johtajat oppivat tekemään asiakaskeskeisiä päätöksiä ja viemään kulttuuria eteenpäin

  • Tiimit saavat selkeän suunnan, miten asiakaskeskeisyys näkyy jokapäiväisessä työssä

  • Asiakaskokemus paranee ja organisaation arvot toteutuvat konkreettisesti

Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva valmennuskokonaisuus: kirsi@vailolla.com

p. 044 2304 706 /Kirsi