Asiakaskeskeinen johtaminen
Tiivistelmä:
Valmennus auttaa johtajia ottamaan asiakaskeskeisyyden osaksi päätöksentekoa ja tiimien arkea. Opit, miten johtaminen voi vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria ja vaikuttaa konkreettisesti asiakaskokemukseen.
SISÄLTÖESIMERKKI:
Asiakaskeskeinen johtamisajattelu
- Customer Centricity ja sen merkitys johtamisessa
- Kuinka johtajan päätökset ja viestintä vaikuttavat asiakaskokemukseen
Johtaminen ja organisaatiokulttuuri
- Miten asiakaskeskeisyys viedään osaksi organisaation kulttuuria?
- Johtamisen rooli tiimien asiakaskeskeisyyden tukemisessa
Käytännön työkalut johtajalle
- Asiakasdata ja palaute päätöksenteon tukena
- Konkreettiset tavat johtaa tiimejä asiakaslähtöisesti
Hyödyt:
-
Johtajat oppivat tekemään asiakaskeskeisiä päätöksiä ja viemään kulttuuria eteenpäin
-
Tiimit saavat selkeän suunnan, miten asiakaskeskeisyys näkyy jokapäiväisessä työssä
-
Asiakaskokemus paranee ja organisaation arvot toteutuvat konkreettisesti
Ota yhteyttä, niin räätälöidään teille sopiva valmennuskokonaisuus: kirsi@vailolla.com
p. 044 2304 706 /Kirsi