Asiakaskeskeinen tiimityö ja vuorovaikutus

Tavoite:
Kehittää henkilöstön osaamista ja ajattelutapaa siten, että asiakaskeskeisyys ja proaktiivinen palveluasenne juurtuvat organisaation kulttuuriin.

Sisältö ja toteutus:

  • Asiakasymmärrys ja -lähtöinen ajattelu: Työpajat, joissa käydään läpi asiakkaiden tarpeet ja odotukset, sekä harjoitellaan ratkaisujen ennakoivaa tarjoamista.

  • Vuorovaikutustaidot ja tiimityö: Käytännön harjoituksia, jotka vahvistavat dialogia, kuuntelutaitoa ja yhteistyötä tiimissä.

  • Itsensä kehittäminen ja jatkuva parantaminen: Työkaluja oman työn reflektointiin ja kehittämiseen asiakasnäkökulmasta.

Hyödyt organisaatiolle:

  • Paremmat asiakaskokemukset ja asiakastyytyväisyys

  • Vahvempi henkilöstön sitoutuminen ja tiimihenki

  • Kestävä liiketoiminnan kasvu ja tehokkaampi palveluprosessi

Toteutustapa:

  • 1–2 päivän valmennuspäivä(t) organisaation tiloissa tai etänä

  • Käytännönläheiset harjoitukset ja case-esimerkit

  • Mahdollisuus seurantatyöpajaan valmennuksen vaikutusten vahvistamiseksi

Valmennukset voivat olla lyhyitä workshopeja, luentoja tai pidempiaikaisia käytännönläheisiä koulutuksia harjoituksineen.  Pyydä tarjous: kirsi@vailolla.com tai p. 044 2304 706