Asiakaskeskeinen tiimityö ja vuorovaikutus
Tavoite:
Kehittää henkilöstön osaamista ja ajattelutapaa siten, että asiakaskeskeisyys ja proaktiivinen palveluasenne juurtuvat organisaation kulttuuriin.
Sisältö ja toteutus:
-
Asiakasymmärrys ja -lähtöinen ajattelu: Työpajat, joissa käydään läpi asiakkaiden tarpeet ja odotukset, sekä harjoitellaan ratkaisujen ennakoivaa tarjoamista.
-
Vuorovaikutustaidot ja tiimityö: Käytännön harjoituksia, jotka vahvistavat dialogia, kuuntelutaitoa ja yhteistyötä tiimissä.
-
Itsensä kehittäminen ja jatkuva parantaminen: Työkaluja oman työn reflektointiin ja kehittämiseen asiakasnäkökulmasta.
Hyödyt organisaatiolle:
-
Paremmat asiakaskokemukset ja asiakastyytyväisyys
-
Vahvempi henkilöstön sitoutuminen ja tiimihenki
-
Kestävä liiketoiminnan kasvu ja tehokkaampi palveluprosessi
Toteutustapa:
-
1–2 päivän valmennuspäivä(t) organisaation tiloissa tai etänä
-
Käytännönläheiset harjoitukset ja case-esimerkit
-
Mahdollisuus seurantatyöpajaan valmennuksen vaikutusten vahvistamiseksi
Valmennukset voivat olla lyhyitä workshopeja, luentoja tai pidempiaikaisia käytännönläheisiä koulutuksia harjoituksineen. Pyydä tarjous: kirsi@vailolla.com tai p. 044 2304 706