Myynnin ja asiakaspalvelun kehittäminen -Palvelut


Myynnin buukkauspalvelu asiakasta kunnioittaen

Tarvitsetko apua uusien asiakkaiden hankintaan tai asiakastapaamisten sopimiseen? 

Ulkoistettu buukkauspalvelu auttaa sinua säästämään aikaa ja keskittymään olennaiseen. Hoidamme puolestasi tapaamisten sopimisen, tarjouspyyntöjen kysymisen ja asiakkuuksien ylläpitämisen – tehokkaasti ja asiakasta kunnioittavalla otteella.

Kenelle? Yrityksille, jotka kaipaavat uusia liidejä tai lisäkauppaa jo ostaneilta asiakkailta. Buukkauspalvelu sopii myös silloin, kun yritys haluaa aktivoida vanhoja asiakkaitaan.

Sisältö:

  • Asiakkaiden kontaktointi puhelimitse ja sähköpostitse
  • Tapaamisten sopiminen myyjillesi
  • Tarvittaessa myös kalenterimerkinnät ja/tai asiakkaan ohjelmiston käyttö
  • Lyhyt raportointi jokaisesta kontaktista ja jatkotoimenpiteet 

Hinta on soviteltavissa tarpeenne mukaisesti joko tuntihinnalla tai sovitulla vakiokorvauksella/tapaaminen.

Ota yhteyttä


Myyjien ja asiakaspalvelijoiden tsemppitunti (60 min.)

Energisoiva ja innostava tunnin buusti kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville. 

Kenelle? Kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville

Sisältö: 
  • Miksi asiakaskohtaamiset ovat organisaation tärkein hetki? 
  • Asenne ratkaisee!
  • Kuuntelemisen taito

Hinta: 
Yksilö: 229 € + alv

Ryhmä, min. 5 hlöä: 999 € + alv.

Ota yhteyttä


Perusteet kuntoon - myynnin ja asiakaspalvelun perusvalmennus (90 min. tai 240 min.)

Kenelle? Aloitteleville myyjille ja asiakaspalvelijoille

Sisältö:

  • Myynti ja asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
  • Vuorovaikutustaidot ja asiakkaan tarpeiden tunnistaminen
  • Asenne ratkaisee!
  • Hyvä asiakaskohtaaminen
  • Haastavat tilanteet ja niiden hallinta

Hinta: 

90 min. valmennus: 990 € + alv. 

4:n tunnin valmennus: 2970 € + alv.

Ota yhteyttä