Myynnin ja asiakaspalvelun kehittäminen -Palvelut
Myynnin buukkauspalvelu asiakasta kunnioittaen
Ulkoistettu buukkauspalvelu auttaa sinua säästämään aikaa ja keskittymään olennaiseen. Hoidamme puolestasi tapaamisten sopimisen, tarjouspyyntöjen kysymisen ja asiakkuuksien ylläpitämisen – tehokkaasti ja asiakasta kunnioittavalla otteella.
Kenelle? Yrityksille, jotka kaipaavat uusia liidejä tai lisäkauppaa jo ostaneilta asiakkailta. Buukkauspalvelu sopii myös silloin, kun yritys haluaa aktivoida vanhoja asiakkaitaan.
Sisältö:
- Asiakkaiden kontaktointi puhelimitse ja sähköpostitse
- Tapaamisten sopiminen myyjillesi
- Tarvittaessa myös kalenterimerkinnät ja/tai asiakkaan ohjelmiston käyttö
- Lyhyt raportointi jokaisesta kontaktista ja jatkotoimenpiteet
Hinta on soviteltavissa tarpeenne mukaisesti joko tuntihinnalla tai sovitulla vakiokorvauksella/tapaaminen.
Myyjien ja asiakaspalvelijoiden tsemppitunti (60 min.)
Energisoiva ja innostava tunnin buusti kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville.
- Miksi asiakaskohtaamiset ovat organisaation tärkein hetki?
- Asenne ratkaisee!
- Kuuntelemisen taito
Ryhmä, min. 5 hlöä: 999 € + alv.
Perusteet kuntoon - myynnin ja asiakaspalvelun perusvalmennus (90 min. tai 240 min.)
Kenelle? Aloitteleville myyjille ja asiakaspalvelijoille
Sisältö:
- Myynti ja asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
- Vuorovaikutustaidot ja asiakkaan tarpeiden tunnistaminen
- Asenne ratkaisee!
- Hyvä asiakaskohtaaminen
- Haastavat tilanteet ja niiden hallinta
Hinta:
90 min. valmennus: 990 € + alv.
4:n tunnin valmennus: 2970 € + alv.